پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226572
برانکو مخالفت کرد و يک سرخپوش خط خورد!
تاریخ انتشار : 1395/07/14 08:47:41
نمایش : 1180
سرمربي پرتغالي تيم ملي که يک بار از هافبک دفاعي ملوان خواسته بود براي ماندن در تيم ملي پست خود را عوض کند، اين بار مشابه همين درخواست را از بازيکن پرسپوليس داشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کمال کاميابي نيا که چيزي نمانده بود تبديل به سوگلي و نورچشمي کارلوس کي روش شود، ناگهان از تيم ملي خط خورد و کي روش ديگر هيچ وقت او را به اردو برنگرداند.

عده اي مي گويند افت کمال باعث شده ديگر دعوت نشود، گروهي بحث درگيري در اردوي تيم ملي را مطرح مي کنند و عده اي هم او را قرباني جنگ کي روش و برانکو ايوانکوويچ مي دانند.

اما از يک منبع موثق شنيديم کي روش به کاميابي نيا گفته اگر مي خواهي باز هم به تيم ملي دعوت شوي، در پرسپوليس هافبک دفاعي بازي نکن، اين پست در تيم ملي شلوغ است و ترافيک دارد و به برانکو بگو از تو به عنوان مدافع چپ يا هافبک راست بازي بگيرد تا شانس دعوت به تيم ملي را داشته باشي.

کمال هم يک روز به ديدار برانکو مي رود و اين خواسته کي روش را مطرح مي کند که برانکو نمي پذيرد و بعد از آن کمال از ليست خارج مي شود.

کي روش قبل از اين مشابه همين پيشنهاد را به مازيار زارع داده بود که سرمربي وقت ملوان قبول نکرد و زارع از تيم ملي خط خورد. کي روش به زارع گفته بود در ملوان مدافع مياني بازي کن که سرمربي ملوان نپذيرفت.

او سپس از عليرضا منصوريان خواست در نفت از مرتضي پورعلي گنجي به عنوان مدافع مياني استفاده کند که منصوريان قبول کرد و هافبک دفاعي تيمش را يک خط عقب کشيد.

منبع:جام نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html